Բարաւոր.Յովհաննավանք
ԲԱՐԱՒՈՐ
Հայկական միջնադարեան եկեղեցական ճարտարապետութեան ամենէն տեսարժան եւ թանկագին տարրերէն մէկն է «բարաւոր»ը. մուտքի դռներու, պատուհաններու վրայ հորիզոնադիր, աղեղնաձեւ կամ կամարաձեւ քար, -վերնասեմ, դռնագլուխ, կամ շեմագլուխ- որ կը վերցնէ բեռը։ Հայկական ճարտարապետութեան մէջ մեծ մասամբ կիսաբոլոր եւ միակտուր քար է անիկա։
Ստուգաբանութիւն, բարաւորը բարձրարուեստ է դառնում, երբ քանդակագործ-ճարտարապետը, որոշում է ստեղծել ցցուն բարձրաքանդակ կամ մակերեսին հաւասար հարթաքանդակ նկարներ։ Բարաւորների սքանչելի օրինակներ դուք կը տեսնէք յայտնի վանքերի մօտ. դիտեցէք Յովհաննավանքի բարաւորը, որ զարդարուել է «Իմաստուն եւ յիմար կոյսեր» առակի վրայ ստեղծուած բարձրաքանդակով, եզերուած՝ ութաթեւ աստղերով եւ բուսապատկերներով։

ԲԱՐԱՒՈՐ
Հայկական միջնադարեան եկեղեցական ճարտարապետութեան ամենէն տեսարժան եւ թանկագին տարրերէն մէկն է «բարաւոր»ը. մուտքի դռներու, պատուհաններու վրայ հորիզոնադիր, աղեղնաձեւ կամ կամարաձեւ քար, -վերնասեմ, դռնագլուխ, կամ շեմագլուխ- որ կը վերցնէ բեռը։ Հայկական ճարտարապետութեան մէջ մեծ մասամբ կիսաբոլոր եւ միակտուր քար է անիկա։
Ստուգաբանութիւն, բարաւորը բարձրարուեստ է դառնում, երբ քանդակագործ-ճարտարապետը, որոշում է ստեղծել ցցուն բարձրաքանդակ կամ մակերեսին հաւասար հարթաքանդակ նկարներ։ Բարաւորների սքանչելի օրինակներ դուք կը տեսնէք յայտնի վանքերի մօտ. դիտեցէք Յովհաննավանքի բարաւորը, որ զարդարուել է «Իմաստուն եւ յիմար կոյսեր» առակի վրայ ստեղծուած բարձրաքանդակով, եզերուած՝ ութաթեւ աստղերով եւ բուսապատկերներով։

Комментарии
Отправить комментарий