Վերջապեեեսսսսս
Գարունը եկավ վարդի շաղով,բլբուլի անուշ խաղով…
Վերջ ձմռանը...այսօր գարնան առաջին օրն է: Չնայած այս պահին՝առավոտ լուսո եղանակը մռայլ է, բայց ես ԲԱՐԻ ԼՈՒՅՍ մաղթելով Հայոց Աշխարհին, շնորհավորում եմ ամենքիս գարնան ավետաբեր լուսաբացը:
Գարուն՝ նոր կյանքի, նոր զարթոնքի սկիզբ: Գարուն, որը գալուստը ազդարարում է նոր ու նորացվածի սկիզբ:
Ինչևէ գարու՜նն արդեն եկավ…...ու շուտով հանելով իր վրձինը կսկսի գունավորել աստվածապարգեւ երկիրն իր բազմերանգ ներկապնակով.…
ԳԱՐՈՒՆ ԵԿԱՎ
Աշուղ Հավասի
Գարուն եկավ, վարդը շաղով,
Բլբուլն եկավ անուշ խաղով,
Ես էլ հազար երգ ու խաղով
Գուսանն եմ իմ լավիկ յարին,
Իմ անուշ կաքավիկ յարին:
Ախ յարս, յարս լավն է, լավ,
Հագել է հրեղեն հալավ,
Կրակն ընկավ սիրտս, հալավ:
Ինչպես կաքավ նստի քարին,
Ձեն տա սարին, սիրած յարին,
Ես չեմ երգի սերն օտարին,
Գուսանն եմ իմ լավիկ յարին,
Իմ անուշ կաքավիկ յարին:
Ախ յարս, յարս լավն է, լավ,
Հագել է հրեղեն հալավ,
Կրակն ընկավ սիրտս, հալավ:
Ով որ ինձ նման երգիչ է,
Յարիս գովե` դարձյալ քիչ է,
Հավասն եմ, էլ ցավս ի՞նչ է,
Գուսանն եմ իմ լավիկ յարին,
Իմ անուշ կաքավիկ յարին:
Ախ յարս, յարս լավն է, լավ,
Հագել է հրեղեն հալավ,
Կրակն ընկավ սիրտս, հալավ:


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

«ԵԿԵՂԵՑԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ» - երգ, խոսք՝ ՎԱՀԱՆ ԹԵՔԵՅԱՆԻ Դաշնակահար` ԱՆԱՀԻՏ ՄԵ...