Զմյուռնիա /Թուրքիա/
Ապանոս տեղափոխված հայ բնակչության մեծամասնությունը սկզբում բնակվում էր Բասմանե (Հայնոց) կոչված հայկական թաղամասում: Սկզբում կրոնական կենտրոնը եղել է Սուրբ Ստեփանոս հայկական տաճարը: Տաճարի ճարտարապետներն են եղել Սիմոն Կեսարացին, Պոլսի հանրահայտ Կոնտիկ Մինասն ու նրանց հետ աշխատած Մելքոն Երամյանը:
Գլխավոր մուտքից դեպի աջ և ձախ տարածվող սյուների ազատ տարածության մեջ հանգչում են Պողոս Թաքթաքյան և Մելիքսեթ Մուրադյան քահանաները:
Եկեղեցու շրջապատված է ընդարձակ այգիերով և գերեզմանոցով: Շիրմաքարերի վրա կարելի է կարդալ 1555-1567 թթ.: Իսկ Ջուղա, Թիֆլիս, Երերուկ, Կարպի, Ղափան, Գանձակ, Նախիջևան, Գողթն, Աստապատ, Շաշիգետ և նմանատիպ անունները, որոնք կարելի է կարդալ, մատնանշում են, որ Զմյուռնիայում բնակված հայերը եկել են Կուրի, Երասխի և Սևանի շրջակայքից: Գերեզմանոցում հոգևոր առաջնորդների կողքին ամփոփված են պետական գործիչներ և գրողներ:
Գլխավոր մուտքից դեպի աջ և ձախ տարածվող սյուների ազատ տարածության մեջ հանգչում են Պողոս Թաքթաքյան և Մելիքսեթ Մուրադյան քահանաները:
Եկեղեցու շրջապատված է ընդարձակ այգիերով և գերեզմանոցով: Շիրմաքարերի վրա կարելի է կարդալ 1555-1567 թթ.: Իսկ Ջուղա, Թիֆլիս, Երերուկ, Կարպի, Ղափան, Գանձակ, Նախիջևան, Գողթն, Աստապատ, Շաշիգետ և նմանատիպ անունները, որոնք կարելի է կարդալ, մատնանշում են, որ Զմյուռնիայում բնակված հայերը եկել են Կուրի, Երասխի և Սևանի շրջակայքից: Գերեզմանոցում հոգևոր առաջնորդների կողքին ամփոփված են պետական գործիչներ և գրողներ:
Комментарии
Отправить комментарий