Հիսուսին ունեցողը՝ Հարությունն ունի:



Խաղաղություն եմ թողնում ձեզ, իմ խաղաղությունն եմ տալիս ձեզ. ձեզ չեմ տալիս այնպես, ինչպես այս աշխարհն է տալիս. ձեր սրտերը թող չխռովվեն, և չվախենաք։
Հովհ. 14.26
Քրիստոսն Իր հարությամբ՝ Իրեն հավատացողներին և ընդունողներին էլ հարություն է տալիս: Որովհետև ասց. «Ես եմ հարությունը և կյանքը. ով հավատում է Ինձ, թեև մեռնի՝ պիտի ապրի: Եվ ով ապրում է և հավատում է Ինձ, երբեք պիտի չմեռնի: Դու հավատու՞մ ես սրան» (Հովհաննես 11.25-26):
Ուստի, Պողոս առաքյալը հորդորում է.
«Արդ եթե Քրիստոսի հետ հարություն առաք, ուրեմն վերի բաները փնտրեցեք, ուր Քրիստոսն է նստում Աստծո աջ կողմը: Վերի բաների վրա մտածեցեք, ո՛չ թե այս երկրի վրայինների: Որովհետև դուք մեռաք ու ձեր կյանքը պահված է Աստծո մոտ Քրիստոսի հետ: երբ Քրիստոսը՝ մեր կյանքը հայտնվի, այն ժամանակ դուք էլ Նրա հետ փառքով պիտի հայտնվեք» (Կողոսացիներին 3.1-4):

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

«ԵԿԵՂԵՑԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ» - երգ, խոսք՝ ՎԱՀԱՆ ԹԵՔԵՅԱՆԻ Դաշնակահար` ԱՆԱՀԻՏ ՄԵ...