Տեր Աստված
Սովորեցրու ինձ սիրել քեզ ավելին, քան ինձ եմ սիրում.
Սովորեցրու դատել ինձ այնպես,ինչպես ուրիշներին եմ դատում.
Սովորեցրու գիտակցել, որ վրեժը թուլության առաջին նշանն է:
Տեր Աստված
Մի՛ տուր ինձ հպարտություն այն ժամանակ, երբ ես հաղթում եմ.
Թույլ մի տուր հուսահատվել պարտության ժամանակ.
Հիշեցրու ինձ միշտ, որ պարտությունը հաջողության հասնելու փորձերից է:
Տեր Աստված
Եթե ինձ տանում ես հաջողության ճանապարհով,
Ապա մի վերցրու համեստությունս:
Տեր Աստված
Եթե ես մարդկանց ցավ պատճառեմ
Ուժ տուր ինձ նրանցից ներողություն խնդրելու,
Իսկ եթե մարդիկ ինձ ցավ պատճառեն
Ուժ տուր ներել նրանց…
Խաչքար Կոտայքի մարզ , գյուղ Բջնի
Khachqar, Bjni, Armenia
Хачкар в Бжни. 
Хачкар мастера Меликсета в С. Аствацацине (Бжни)
После Кирама наиболее плодотворным мастером-камнерезом по хачкарам является его современник Меликсет. Известно десять подписанных его именем хачкаров и еще несколько очень похожих по стилю. Из них два хачкара находятся в Бжни, возле церкви С. Аствацацин. Один на верху стены ограды церкви, в таком месте, что даже фоторафировать его трудновато, второй за церковью в ряду из 6 хачкаров (самый левый). Вот этот второй и представляю вашему вниманию. Датируется 1580 годом. Автограф Меликсета можно заметить по бокам от верхнего крыла креста.
Խաչքար
Խաչքարը քարարվեստի ուրույն, զուտ հայ­կական դրսևորում է թե՛ ձևով և թե՛ բովանդակութ­յամբ: Հայ մարդը իր քարաշատ երկրի պարզ, անշունչ քարը կարողացավ դարձնել գեղեց­կության, հիշատակի, հավատի ու պաշտամուն­քի խորհրդանիշ:
Խաչքարը հայ միջնադարյան մշակույթի ամենատարածված արտահայտություններից է և հայ ժողովրդի ստեղծագործական ինքնատի­պության ամենաբնորոշ վկայականը:
Խաչքարերը սփռված են Հայկական լեռ­նաշխարհով մեկ՝ եկեղեցիների ու վանքերի շուրջ, գերեզմանոցներում, հին բնակատեղինե­րում, աղբյուրների և կամուրջների մոտ, նվիրա­կան վայրերում և ոչ միայն Հայաստանում, այլև աշխարհի այն վայրերում, որոնցում հայտնվել է հայը ճակատագրի բերումով:
Хачкар — свидетельство и результат самобытного развития армянской культуры, самый характерный символ армянской идентичности.
Хачкар, как правило, это вертикальная каменная стела, устанавливаемая на открытом пространстве и имеющая четкую ориентацию относительно четырех сторон света, плоская западная сторона которой покрыта резной композицией, состоящей из центрального креста в окружении растительного и геометрического орнаментов, иногда изображений птиц, зверей и людей. Хачкар обычно был индивидуальной стелой, его мог водрузить любой верующий в качестве духовного отклика на события в реальной жизни (строительство, война, победа, смерть и т.д.), надежды на исполнение земных целей и, что самое главное, надежды на грядущее спасение.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

«ԵԿԵՂԵՑԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ» - երգ, խոսք՝ ՎԱՀԱՆ ԹԵՔԵՅԱՆԻ Դաշնակահար` ԱՆԱՀԻՏ ՄԵ...