Տեր Աստված
Սովորեցրու ինձ սիրել քեզ ավելին, քան ինձ եմ սիրում.
Սովորեցրու դատել ինձ այնպես,ինչպես ուրիշներին եմ դատում.
Սովորեցրու գիտակցել, որ վրեժը թուլության առաջին նշանն է:
Սովորեցրու ինձ սիրել քեզ ավելին, քան ինձ եմ սիրում.
Սովորեցրու դատել ինձ այնպես,ինչպես ուրիշներին եմ դատում.
Սովորեցրու գիտակցել, որ վրեժը թուլության առաջին նշանն է:
Տեր Աստված
Մի՛ տուր ինձ հպարտություն այն ժամանակ, երբ ես հաղթում եմ.
Թույլ մի տուր հուսահատվել պարտության ժամանակ.
Հիշեցրու ինձ միշտ, որ պարտությունը հաջողության հասնելու փորձերից է:
Մի՛ տուր ինձ հպարտություն այն ժամանակ, երբ ես հաղթում եմ.
Թույլ մի տուր հուսահատվել պարտության ժամանակ.
Հիշեցրու ինձ միշտ, որ պարտությունը հաջողության հասնելու փորձերից է:
Տեր Աստված
Եթե ինձ տանում ես հաջողության ճանապարհով,
Ապա մի վերցրու համեստությունս:
Եթե ինձ տանում ես հաջողության ճանապարհով,
Ապա մի վերցրու համեստությունս:
Տեր Աստված
Եթե ես մարդկանց ցավ պատճառեմ
Ուժ տուր ինձ նրանցից ներողություն խնդրելու,
Իսկ եթե մարդիկ ինձ ցավ պատճառեն
Ուժ տուր ներել նրանց…
Եթե ես մարդկանց ցավ պատճառեմ
Ուժ տուր ինձ նրանցից ներողություն խնդրելու,
Իսկ եթե մարդիկ ինձ ցավ պատճառեն
Ուժ տուր ներել նրանց…
Խաչքար Կոտայքի մարզ , գյուղ Բջնի
Khachqar, Bjni, Armenia
Хачкар в Бжни.
Хачкар мастера Меликсета в С. Аствацацине (Бжни)
Khachqar, Bjni, Armenia
Хачкар в Бжни.
Хачкар мастера Меликсета в С. Аствацацине (Бжни)
После Кирама наиболее плодотворным мастером-камнерезом по хачкарам является его современник Меликсет. Известно десять подписанных его именем хачкаров и еще несколько очень похожих по стилю. Из них два хачкара находятся в Бжни, возле церкви С. Аствацацин. Один на верху стены ограды церкви, в таком месте, что даже фоторафировать его трудновато, второй за церковью в ряду из 6 хачкаров (самый левый). Вот этот второй и представляю вашему вниманию. Датируется 1580 годом. Автограф Меликсета можно заметить по бокам от верхнего крыла креста.
Խաչքար
Խաչքարը քարարվեստի ուրույն, զուտ հայկական դրսևորում է թե՛ ձևով և թե՛ բովանդակությամբ: Հայ մարդը իր քարաշատ երկրի պարզ, անշունչ քարը կարողացավ դարձնել գեղեցկության, հիշատակի, հավատի ու պաշտամունքի խորհրդանիշ:
Խաչքարը հայ միջնադարյան մշակույթի ամենատարածված արտահայտություններից է և հայ ժողովրդի ստեղծագործական ինքնատիպության ամենաբնորոշ վկայականը:
Խաչքարը քարարվեստի ուրույն, զուտ հայկական դրսևորում է թե՛ ձևով և թե՛ բովանդակությամբ: Հայ մարդը իր քարաշատ երկրի պարզ, անշունչ քարը կարողացավ դարձնել գեղեցկության, հիշատակի, հավատի ու պաշտամունքի խորհրդանիշ:
Խաչքարը հայ միջնադարյան մշակույթի ամենատարածված արտահայտություններից է և հայ ժողովրդի ստեղծագործական ինքնատիպության ամենաբնորոշ վկայականը:
Խաչքարերը սփռված են Հայկական լեռնաշխարհով մեկ՝ եկեղեցիների ու վանքերի շուրջ, գերեզմանոցներում, հին բնակատեղիներում, աղբյուրների և կամուրջների մոտ, նվիրական վայրերում և ոչ միայն Հայաստանում, այլև աշխարհի այն վայրերում, որոնցում հայտնվել է հայը ճակատագրի բերումով:
Хачкар — свидетельство и результат самобытного развития армянской культуры, самый характерный символ армянской идентичности.
Хачкар, как правило, это вертикальная каменная стела, устанавливаемая на открытом пространстве и имеющая четкую ориентацию относительно четырех сторон света, плоская западная сторона которой покрыта резной композицией, состоящей из центрального креста в окружении растительного и геометрического орнаментов, иногда изображений птиц, зверей и людей. Хачкар обычно был индивидуальной стелой, его мог водрузить любой верующий в качестве духовного отклика на события в реальной жизни (строительство, война, победа, смерть и т.д.), надежды на исполнение земных целей и, что самое главное, надежды на грядущее спасение.
Комментарии
Отправить комментарий