«Անաստա՛ս, դու էշի գլուխ ես». Մարտիրոս Սարյանը՝ Անաստաս Միկոյանին
Միկոյանը, երբ ԽՍՀՄ Գերագույն խորհրդի նախագահության նախագահն էր, Մոսկվայում այցելում է Սարյանի անհատական ցուցահանդեսը:Արդեն ծանոթացել էր նկարների մեծ մասին, երբ նրան ուղեկցող Սարյանն ասում է.
-Անաստա'ս, որ ես զգալի ավանդ եմ ներդրել արվեստում` բոլորին է հայտնի: Բայց ասա ինձ, ե՞րբ պիտի դու էլ քո պարտքը կատարես` ե՞րբ պիտի լուծես մեր Ղարաբաղի ու Նախիջևանի հարցն ու վերադարձնես, վերջապես, դրանք Հայաստանին:
Միկոյանը պատասխանում է.
-Մարտիրոս Սերգևի'չ, Ձեր ինչի՞ն են պետք Ղարաբաղն ու Նախիջևանը: Ավելի լավ է` դրանց փոխարեն Հայաստանում երկու գործարան կառուցենք:
Ապշահար Սարյանը մի պահ կանգ է առնում ու խորին դառնությամբ ասում.
-Անաստա'ս, դու էշի գլուխ ես:
Ռոմեն Եպիսկոպոսյան. «Ազգային համակարգ»

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

«ԵԿԵՂԵՑԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ» - երգ, խոսք՝ ՎԱՀԱՆ ԹԵՔԵՅԱՆԻ Դաշնակահար` ԱՆԱՀԻՏ ՄԵ...