ՌԱԴՅԱՐԴ ԿԻՊԼԻՆԳ ----- «Եթե»
    Եթե կարող ես անվրդով մնալ, երբ ողջ աշխարհը Գլուխը կորցրել ու դրա համար քեզ է նախատում, Եթե կարող ես ինքդ քո հանդեպ պահել հավատդ, Երբ հարազատդ, ընկերդ, կինդ քեզ չեն հավատում, Կամ թե կարող ես առանց հոգնելու սպասել ու սպասել, Կամ էլ խաբվելով` ինքդ չխաբել, Ատվելով` չատել, Ու բարեգործի դիմակ չհագնել, իմաստուն տեսքով չշաղակրատել, Եթե կարող ես երազներ հյուսել ու չստրկանալ դրանց հմայքին, Եթե կարող ես մտածել, սակայն չդարձնել մտքերն իմաստը կյանքիդ, Եթե կարող ես սառնասիրտ մնալ թե´ Հաղթանակի, թե´ Փորձանքի մեջ Ու տարբերություն չդնել բնավ այդ երկու խարդախ ստահակների մեջ. Եթե կարող ես տեսնել, թե ինչպես քո շիտակ խոսքը, Խաբեբաները խեղաթյուրում են, որ հիմարներին ծուղակը գցեն, Կամ թե ինչպես է կրակը լափում ողջ կյանքիդ գործը, Ու չվհատվել, մոխիրներից քեզ մի նոր երգ հյուսել. Եթե կարող ես ողջ ունեցվածքդ հավաքել մեկից Ու բախտախաղի դնել` հույսերդ էլ հետը միասին, Տանուլ տալ, հետո ամեն ինչ սկսել ամենասկզբից` Չտրտրջալով, չբղավելով կորստիդ մասին. Եթե կարող ես սրտիդ, նյարդերիդ ու մկաններիդ Ծառայել ստիպել, երբ վաղուց մարել, անուժ են դարձել, Այնքան, մինչև քեզ վերջին ուժերդ լքեն առհավետ` Բացի Կամքիցդ, որ նրանց ասի.«Էլի´ դիմացեք». Եթե կարող ես անաչառ մնալ, երբ ժողովուրդներ են քեզ հետևում, Արքաների հետ սեղան նստելիս` խիղճդ չթողնես դռան ետևում, Չգոռոզանաս, վերից չնայես ո´չ բարեկամիդ, ո´չ էլ թշնամուդ. Եթե քեզ հարգեն, քո խոսքին անսան, բայց կուռք չսարքեն, չաստվածացնեն, Ու թե կարող ես անդարձ սլացող րոպեի վաթսուն վայրկյանը լցնել Արդար քրտինքիդ վաթսուն կաթիլով` չկորցնելով մի ակնթարթ իսկ, Քոնը կլինի ամբողջ աշխարհը, նրա վրայի բոլոր գանձերը, Եվ որ ավելին, շատ ավելին է` դու Մարդ կլինես, սիրելի որդիս:

    Комментарии

    Популярные сообщения из этого блога

    «ԵԿԵՂԵՑԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ» - երգ, խոսք՝ ՎԱՀԱՆ ԹԵՔԵՅԱՆԻ Դաշնակահար` ԱՆԱՀԻՏ ՄԵ...